Thursday, May 5, 2011

updated !

ASSALAMUALAIKUM !!
haa , dah lama aku xupdated blog ni , macam rumah kosong je , kan , kan ? start 'are nieys syiera' edit blog aku , aku dah updated terus blog ni , jenguk pon x , bukan ape , aku xde mase , biasalah , SIBUK ~ hahaa ! sibuk ? hmm , sibuk lah jugak , sibuk ngn exam , sibuk ngn scowl and sibuk ngn "pakwe" ~ wakakakaka ! lagi pon , mak aku dah xkasi aku main pc lama2 , takot mata aku semakin teruk , aku rabun pon , sebab main pc sangat , so , demi nak 'jaga' hati mak aku , aku pon jarang lah updated blog , tapi hari2 aku updated status kat fb , haha ! bodoh kan ? ntah pape jep aku merepek ni , hey !! suka aty aku laa , blog aku kan , haha ! oke lah , banyak lagi keje yang aku kene buat , choww lurh ! tata !


No comments:

Post a Comment

this i promise you